Feedbackprocedure
Niet helemaal tevreden met onze service? Geen zorgen, we staan klaar om te helpen! Volg de onderstaande stappen om je feedback in te dienen en wij doen ons best om het snel op te lossen.
Let op: is er 'iets' stuk dan verwijzen we je naar de imperfectie pagina waar jij jouw melding kan doen.
STAP 1: Meld het direct
Als je feedback hebt, vertel het bij het aanwezige personeel, zij kunnen vaak direct een oplossing bieden. Als er geen personeel aanwezig is, meld het dan direct via ons e-mailadres rietgors@vigoso.nl.
Gaat je feedback over het personeel of leveranciers van VISOSO B.V. zelf? Meld dit dan ook via ons e-mailadres.
STAP 2: Niet tevreden met de terugkoppeling?
Is je feedback niet naar tevredenheid opgepakt? Mail dit naar rietgors@vigoso.nl. Je krijgt een bevestiging van ontvangst en binnen 5 werkdagen hoor je van ons.
STAP 3: Meld het de directie van VIGOSO B.V.
Ben je nog steeds niet tevreden? Stuur je feedback dan naar de directie van VIGOSO B.V.. Dit kan per e-mail of post, vergeet niet je contactgegevens te vermelden. Ook hier krijg je een bevestiging van ontvangst. Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie.
Contactgegevens:
VIGOSO B.V.
t.a.v. de directie
Lucia Eijckenstraat 78
4921 AN, Made
We waarderen je feedback en doen er alles aan om je een goede ervaring te bieden!